ЗМІСТ
Педагогіка
Компонентно-структурний аналіз феномена «конкурентоспроможність фахівця».................................................................................. 5
Моделювання майбутньої фахової діяльності випускників у навчальному процесі вищої школи...................................................... 12
Інтегровані заняття у математичній підготовці майбутніх інженерів...................................................................................................... 20
Суб’єктна позиція як основа професійного становлення студента........................................................................................................... 24
Тимченко-Міхайліді Н.С., Пугач В.Б.
Інтерактивні технології як засіб підготовки майбутніх митників до взаємодії
у професійній діяльності............................................................................................................................................................................... 30
До питання розвитку медіаграмотності студентів українських вишів..................................................................................................... 36
Компонентно-структурний аналіз феномена «культура професійного діалогу» майбутніх фахівців
з товарознавства та комерційної діяльності.............................................................................................................................................. 41
МЕТОДИКА
НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Strategies to use TICE-technologies in second foreign language classes...................................................................................................... 47
Kabanova M.R., Kozhushko S.P., Bradbеer P.
The communicative method and simulations in teaching English to law students....................................................................................... 52
Practical experiential methodology of content-based teaching English to
university students majoring
in economics and technology..... 57
Коммуникативная направленность осознанных умений работы с тематическим текстом (в неязыковом ВУЗЕ)............................. 62
Концепція та структура підручника з англійської мови професійного
спрямування
для студентів вищих навчальних закладів напряму підготовки «міжнародна
економіка»................................................................. 68
Modern approaches to the organization of English corretion courses in
the multilevel groups
in the first year of study.................................................................................................................................................................................. 72
Принципи навчання ділової телефонної комунікації англійською мовою майбутніх економістів...................................................... 77
ПСИХОЛОГІЯ
Розробка моделі системної репрезентації молоддю мережі Інтернет на основі теорії поля К. Левіна............................................... 81
Феномен уявного друга в психічному розвитку дитини............................................................................................................................ 89
Відмінності уваги хлопчиків та дівчаток молодшого шкільного віку...................................................................................................... 94
Personnel management in the conditions of organizational changes: the environmental approach........................................................... 99
Психічні стани в умовах конкуренції.......................................................................................................................................................... 105
Особистісні особливості старшокласників та їхні стратегії поведінки в конфлікті.............................................................................. 110
Психосоціальні показники якості життя пацієнтів із псоріазом............................................................................................................. 117