Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology                 

ЗМІСТ

ТЕОРЕТИЧНІ ТА ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ

Гауряк О.Д., Богданюк А.М., Киселиця О.М.
Шляхи творчої реалізації ідей Г. Ващенка щодо виховання волі і характеру в процесі фізичного виховання у практиці учителя фізичної культури сучасної школи. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-1

Лесик А.С., Корнєєв Д.Є.
Ідеї полікультурності та їх реалізація в освітньому середовищі закладу вищої освіти. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-2

Мединська С.І.
Полікультурна, мультикультурна та міжкультурна компетентності: порівняльний аналіз на основі світового досвіду. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-3

Скрипник Л.М.
Сутність та особливості консалтингу в сучасній освітній діяльності. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-4

Таможська І.В.
Зміст поняття «науково-педагогічна діяльність» в контексті сучасної парадигми освіти. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-5

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ

Васильєва М.П., Романова І.А.
Практики надання соціальних послуг у дистанційному режимі. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-6

Олійник І.В.
Соціальна реабілітація як один із напрямів професійної діяльності фахівця із соціальної роботи. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-7

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТИ

Гаркуша І.В., Дубінський С.В.
Щодо проблеми соціального розвитку дітей з порушеннями слуху. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-8

Переворська О.І., Кобзєва І.М.
Формування комунікативної компетентності як складової підготовки дітей з мовленнєвими порушеннями до шкільного навчання. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-9

ПСИХОЛОГІЧН І (ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ) АСПЕКТИ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ

Безуглий В.В., Лисичарова Г.О.
Особливості формування картографічної компетентності в учнів 10-х класів засобами підручника географії. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-10

Карапетрова О.В.
Вплив рівня розвитку соціального інтелекту на вибір стратегії реагування у конфліктних ситуаціях. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-11

Пащенко В.В.
До питання сутності та змісту мотивації нових членів професійної групи: теоретичний огляд. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-12

Прокопенко А.В., Рава В.М.
Тренування робочої пам’яті майбутніх перекладачів. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-13

Сапожников С.В., Довев Марк
Теоретичні проблеми формування моральних цінностей учнівської молоді в реаліях сьогодення. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-14

Фролова Н.В.
Психологічні особливості статевого повсякденного стресосприйняття в студентському віці. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-15

Храбан Т.Є.
Психологічні перспективи життєстійкості курсантів військових вищих навчальних закладів. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-16

Юдіна А.В.
Модель мотивації успіху в працівників виробничих колективів: зміст та аналіз компонентів. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-17

ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Авер’янова Н.М..
Дослідження динаміки готовності викладачів до організації дистанційного та змішаного навчання. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-18

Волкова Н.П., Лаврентьєва О.О.
Формування професійних домагань майбутніх психологів у процесі вивчення дисципліни «Педагогіка та психологія вищої школи». 10.32342/2522-4115-2021-2-22-19

Берестень О.Є., Плющай О.О.
Групова робота на уроці іноземної мови. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-20

Derbak О.A., Pecherna K.Yu., Yakovleva T.I.
The experimental verification of pedagogical conditions of future tourism bachelors preparation for professional interaction by means of project technologies. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-21

Друшляк М.Г.
Методи формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-22

Ключник Р.М.
Соціально-політичний дискурс у контексті викладання англійської мови. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-23

Kramarenko T.V.
Pecularities of the professional dialogue mediated by modern means of telecommunication in the process of training future specialists in economics. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-24

Лавніков О.А.
Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх перекладачів: міжнародний контекст. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-25

Лебідь О.В., Цуркан Л.В.
Професійна самореалізація вчителя початкових класів: дефінітивний аналіз поняття. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-26

Lukatska Ya.S.
Formation of foreign students’ social competence – SWOT analysis. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-27

Нестуля О.О., Нестуля С.І., Кононец Н.В.
Методологія розробки освітньої програми підготовки магістрів «Педагогіка вищої школи» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-28

Павлова Н.С.
Використання методичних задач у фаховій підготовці майбутніх учителів інформатики. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-29

Tarnopolsky O.B., Storozhuk S.D.
Global English accents and non-native English teachers. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-30

Фабрична Я.Г.
Сучасні тенденції у професійній підготовці майбутніх перекладачів. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-31

Файермен О.О.
До питання про вимоги до майбутніх фахівців соціономічної сфери. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-32

Шкурко О.В., Амічба Д.П., Клименко Т.А.
Місце англійської мови в процесі навчання іноземних студентів української. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-33

Юсипіва Т.І., М’ясоїд Г.І.
Метод проєктів як засіб формування компетентностей майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи у процесі навчання екології. 10.32342/2522-4115-2021-2-22-34

ЗМІСТ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ

Вощевська О.В.
Взаємозв’язок особистісних якостей викладача і ефективності засвоєння навчального матеріалу студентами. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-1

Гейна О.В., Ковальська Н.А.
Гуманістичний потенціал аксіологічного підходу в процесі навчання іноземної мови. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-2

Грушка В.В.
Інтерактивні технології дистанційного навчання на уроках географії. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-3

Кульчицький В.Й.
До питання моніторингу ефективності патріотичного виховання школярів. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-4

Литвин А.В., Руденко Л.А.
Формування психологічної готовності курсантів ЗВО ДСНС до діяльності в ризиконебезпечних обставинах. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-5

Лукацька Я.С.
Аналіз поняття «соціальна компетентність особистості» в українських та зарубіжних наукових працях. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-6

Науменко С.С.
Робота з обдарованими дітьми у Китаї: наукові розвідки і теоретико-методичні підходи. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-7

Наход С.А.
Предиктори прокрастинації у професійній діяльності фахівців соціономічних професій. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-8

Сапожников С.В., Теплицька А.О.
Порівняльний аналіз напрямів історичного розвитку систем вищої освіти України та Грузії. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-9

Токарєва А.В., Чижикова І.В.
Сучасні підходи до формування громадянської компетентності студентів: міжнародний та національний контексти. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-10

Хоменко О.В.
Дослідницька діяльність на уроках української мови та літератури як засіб формування ключових компетенцій учнів. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-11

Шумський О.Л.
Зарубіжний досвід лінгвосамоосвіти (друга половина ХХ століття). 10.32342/2522-4115-2021-1-21-12

Юсипіва Т.І., Міняйло М.О., М’ясоїд Г.І.
Ефективність позашкільної освіти у формуванні предметних компетентностей з біології та здоров’я людини в учнів базової середньої школи. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-13

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТИ

Потапюк Л.М.
Організація інклюзивної освіти у вітчизняному просторі. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-14

ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Волкова Н.П., Лебідь О.В.
З досвіду впровадження освітньо-наукової програми «Професійна освіта» для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями). 10.32342/2522-4115-2021-1-21-15

Друшляк М.Г.
Сутність та структура візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-16

Казакевич О.І.
Діагностика вихідного рівня сформованості лідерської компетентності майбутніх маркетологів. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-17

Калинюк Н.М., Романюк Л.М., Романюк Н.Є.
Щодо питання перевірки дієвості застосування міждисциплінарного підходу під час підготовки магістрів громадського здоров’я. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-18

Козирєва І.М.
Стохастичні задачі і прикладна спрямованість у навчанні математики. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-19

Куц М.О.
Технологічні підходи в навчанні іноземних мов студентів економічних спеціальностей. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-20

Liakh T.L
Society, trapped values and future of humanity in Europe: the lessons for Ukraine. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-21

Мартинова Р.Ю., Фрумкіна А.Л.
Моделювання процесу формування методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи для викладання освітніх дисциплін іноземною мовою. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-22

Мединська С.І.
Розвиток критичного мислення при формуванні іншомовної компетентності в підготовці фахівців для індустрії гостинності, туризму та міжнародного бізнесу. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-23

Олійник І.В.
Інформаційна компетентність майбутніх докторів філософії як інтегративний показник ефективної дослідницької діяльності. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-24

Письменний Т.Є.
Підготовка майбутніх перекладачів до крос-культурної взаємодії в іспано-італійському середовищі крізь призму філософської науки. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-25

Полішко Н.Є., Блинова Н.М.
Англомовний путівник як матеріал для здобуття професійних компетенцій студентами туристичних спеціальностей (на прикладі серії видань Awesome Ukraine). 10.32342/2522-4115-2021-1-21-26

Рибалка Н.В.
Дидактика роботи з відеоматеріалами у процесі вивчення німецької мови. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-27

Слуцький Я.С.
Лінгво-культурна адаптація іноземних студентів в університеті Каліфорнії в Лос-АнджелесІ (University of California, Los Angeles, UCLA). 10.32342/2522-4115-2021-1-21-28

Тарнопольський О.Б., Сторожук С.Д.
Комунікативна культура іншомовного спілкування та її співвідношення з формуванням вторинної мовної особистості тих, хто навчаються у курсах іноземних мов. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-29

Тимощук Г.В.
Теоретичні основи готовності до професійного саморозвитку педагогічних працівників у системі післядипломної освіти. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-30

Федів В.І., Олар О.І., Бірюкова Т.В., Микитюк О.Ю., Кульчинський В.В.
Використання кейс-методу під час вивчення дисципліни «Медична та біологічна фізика». 10.32342/2522-4115-2021-1-21-31

Щербицька В.В., Письменна І.І.
Дистанційне навчання в процесі вивчення іноземних мов у ЗВО: досвід роботи. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-32

УПРАВЛІНСЬКІ ТА ПЕДАГОГІКО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСВІТИ

Каленик О.О., Овсієнко І.В., Цареградська Т.Л.
Управління пізнавальною діяльністю іноземних слухачів підготовчих відділень закладів вищої освіти України при вивченні загальних дисциплін. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-33

Надточій С.М.
Формування готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами в ЗЗСО як педагогічна проблема: теоретичний огляд. 10.32342/2522-4115-2021-1-21-34

Швардак М.В.
Зміст та структура авторської навчальної дисципліни «Технології педагогічного менеджменту». 10.32342/2522-4115-2021-1-21-35

Top