ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТИ
Білоус О.С., Щербина С.М.
Підготовка майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-1
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ
Blynova N. M., Bespalova N.V., Voloboieva A.O.
Didactic potential of telegram channels for English language learning in non-linguistic programs. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-2
Данко А.Ю.
Педагогіка партнерства в закладах загальної середньої освіти, аналіз досвіду зарубіжних країн, інтеграція в НУШ. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-3
Лаврентьєва О.О., Крупский О.П.
Дидактика цифрової епохи: виклики, можливості та перспективи розвитку. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-4
Totoba B.A., Mészáros G.
Gender-responsive pedagogy awareness: insights from educators and academic leaders of public universities in Ethiopia. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-5
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Вошколуп Г.Ю.
Навчальна автономія як передумова формування самостійності майбутніх психологів. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-6
Гаркуша І.В., Дубінський С.В.
Специфіка тривожних станів молоді під час взаємодії з соціальними медіа. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-7
Лавніков О.А.
Розвиток рефлексії доктора філософії як суб’єкта комунікативної взаємодії. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-8
Чувасов М.О.
Психолого-педагогічний супровід діагностичної діяльності майбутніх учителів. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-9
Шуба Л.В., Шуба В.О., Шуба В.В.
Ментор / викладач у системі розвитку особистості. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-10
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Алєка Г.І.
Методичні підходи до навчання програмування майбутніх учителів інформатики у середовищі Scratch. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-11
Волкова Н.П, Лебідь О.В., Коробейнікова Т.І.
Розвиток соціальних навичок докторів філософії з професійної освіти: концептуальні підходи, методичний інструментарій. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-12
Волкова Н.В., Лов’янова І.В.
Формування самоосвітньої компетентності студентів медичного коледжу засобами технологій змішаного навчання. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-13
Дерстуганова Н.В.
Реформування європейської системи докторської освіти у контексті формування загальних компетентностей. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-14
Дроздова І.П.
Вимоги до професійних якостей викладачів фахових дисциплін аграрного ЗВО. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-15
Кириленко Є.В.
Підприємницька компетентність майбутнього фахівця: професійний та особистісний виміри. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-16
Олександренко К.В., Петльована Л.Л., Соболь Н.М.
Алгоритм розвитку іншомовної професійної компетентності у системі становлення професійної діяльності майбутніх фахівців з HR-інжинірингу. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-17
Тараненко Т.О.
Формування технолого-конструкторських компетентностей студентів з курсу «Матеріалознавство швейного виробництва» при роботі над дизайнерськими завданнями. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-18
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Abasova S.H. qizi, Aliyeva E.Q. qizi.
Analysis of external and internal factors affecting higher education in the Azerbaijan Republic in the sphere of international economic relations. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-19
Тарасов В.А., Тютюнов О.В.
Роль STEM-освіти у професійній підготовці майбутніх фахівців інженерно педагогічних спеціальностей. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-20
Погорєлов М.Г., Філатов С.В.
Формування професійної компетентності майбутніх викладачів професійного навчання в галузі транспорту засобами цифрових технологій. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-21
Слюсаренко М.А.
Система професійної підготовки з формування технологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін в умовах ЗВО. DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-21