ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Vilkhovchenko N.
Using TED Talks in teaching English for specific purposes at university level. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-1
Volkova N., Oliinyk I., Karpova M.
Strategic competence as a guarantee of professional activity of a modern IT specialist. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-2
Зінукова Н.В., Коробейнікова Т.І., Переворська О.І.
Особливості підготовки вчителів та викладачів іноземних мов у закладах вищої освіти США. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-3
Козинець І.І., Трофимова О.П.
Ефективність пояснювально-ілюстративного методу під час викладання дисципліни «Термодинаміка» за навчальним планом підготовки бакалаврів спеціальності 184 Гірництво. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-4
Корольова Л.В.
Використання методики прогнозування для визначення основних тенденцій розвитку систем професійної підготовки викладачів іноземних мов у Румунії та Україні. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-5
Лаврентьєва О.О., Крупський О.П.
Методика підготовки майбутніх ІТ-фахівців до стратегічної та тактичної діяльності в бізнес-організаціях. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-6
Лебідь О.В., Грицкевич П.С.
Зміст конотативних навичок професійного спілкування майбутніх психологів. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-7
Личова Т.Ю.
Педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх бакалаврів з агроінженерії у професійній підготовці. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-8
Півень Я.В.
Зміст і структура самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з економіки: категоріально-дефініційний аналіз. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-9
Сапожников С.В., Бикова В.О.
Педагогічні технології професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-10
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ
Демків А.М.
Професійно-педагогічна компетентність викладачів навчально-методичних центрів сфери цивільного захисту: структура і зміст. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-11
Добровольська Р.О.
Впровадження музичної терапії у зміст сучасної університетської освіти в Україні. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-12
Забіяка І.М.
Тенденції та основні шляхи оновлення європейської освіти. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-13
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ
Гаркуша І.В., Дубінський С.В.
Особливості життєвої перспективи вимушених переселенців під час озброєного конфлікту в Україні. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-14
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Вошколуп Г.Ю.
Психологічні умови адаптації студентів до навчання у закордонних ЗВО. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-15
Чеканюк К.О.
Сторітелінг як технологія професійного розвитку вчителів біології. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-16
Юдіна А.В., Ошерова І.П.
Специфіка взаємозв’язків тривожності та прояву агресивності в українських жінок в умовах війни. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-17
Shuba L., Shuba V., Shuba V.
The impact of health-improving technology on elementary school children. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-18
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ТА ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Samira Huseyn qizi Abasova
ICT techniques in higher education: Azerbaijan experience in pandemic. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-19
Блинова Н.М., Кирилова О.В., Долженко М.В.
Дидактичний потенціал мобільних застосунків для вивчення англійської мови як іноземної. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-20
УПРАВЛІНСЬКІ ТА ПЕДАГОГІКО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСВІТИ
Кожушко С.П., Бойко Л.Г.
Компетентнісний підхід у підготовці фахівців туристичної сфери до роботи в умовах кризових станів. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-21
Томашевська І.П.
Моделювання управління мотивацією професійної діяльності педагогів закладу дошкільної освіти. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-22
Прилепа І.М.
Педагогічні умови формування кросдисциплінарної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-1-25-23