ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Abasova S.H.
Innovative transformations in higher education system of Azerbaijan in 2005/06 – 2022/23 academic years. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-1
Zavizion K.
Principles of future interpreters’ communicative culture development. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-2
Василюк В.М., Дербак О.А.
Дослідження в галузі перекладу як складова процесу формування дослідницької компетентності майбутніх перекладачів. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-3
Волкова Н.П., Бикова В.О.
Індивідуальний стиль професійної діяльності майбутніх психологів: сутність та шляхи формування в освітньому процесі закладу вищої освіти. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-4
Дерстуганова Н.В.
Загальні компетентності здобувачів ступеня доктора філософії в об’єктиві сучасних досліджень. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-5
Кайтановська О. М.
Аналіз професійних компетентностей операторів поштового зв’язку. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-6
Карпенко Т.А., Лакомова О.Й. Шиян Д.В.
Методика організації контекстного навчання майбутніх учителів географії. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-7
Кучер О.А.
Міжнародний досвід упровадження дуальної освіти. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-8
Левітіна Л.В.
Стратегічна компетентність як визначник професійної компетентності майбутнього фахівця. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-9
Піц І.І., Гура А.М., Максимчук Л.В.
Формування лідерських якостей у майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-10
Слюсаренко М.А., Філатов С.В.
Формування інформаційної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей у фаховій підготовці. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-11
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ
Гаркуша І.В., Дубінський С.В.
Фактори соціально-психологічної адаптації та тривожність біженців під час війни. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-12
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Єрмак Т.М.
Дослідно-експериментальна апробація педагогічних умов формування лідерських навичок учнів у інноваційному освітньому середовищі ліцею. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-13
Лаврентьєва О.О., Крупський О.П.
Моделі розвитку лідерських якостей учнівської молоді: вітчизняний та зарубіжний досвід. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-14
Сапожников С.В.
Духовно-моральний розвиток учнівської молоді в реаліях сьогодення. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-15
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ТА ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Деревянчук О.В.
Розробка моделі нечіткої когнітивної карти для створення STEM-проєктів у професійній підготовці майбутніх фахівців інженерно-педагогічних спеціальностей. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-16
Кодик А.С., Погорєлов М.Г.
Упровадження інформаційних технологій у заклади професійної (професійно-технічної) освіти. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-17
Леонов М.А.
Цифрова мобільність майбутнього фахівця: сучасні тренди. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-18
Шуба Л.В., Шуба В.О., Шуба В.В.
Професійно-прикладна фізична підготовка студентів спеціальності «Комп’ютерна інженерія»
на тимчасово окупованій території з використанням дистанційного навчання. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-19
УПРАВЛІНСЬКІ ТА ПЕДАГОГІКО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСВІТИ
Ковальчук В.І.
Вплив професійного іміджу керівника на розвиток закладу освіти. DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-20