ТЕОРЕТИЧНІ ТА ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ
Антипова Г.А.
Гражданское образование как один из способов развития гражданина демократического общества
Васильєва С.О.
Аналіз розвитку професійного статусу вчителів навчальних закладів ХVІІІ – ХІХ ст
Мілушина М.О.
Вищий навчальний заклад як специфічна форма комунікативного простору
Шпак В.П.
Трансверсальний підхід у системі конкретно-наукової методології соціально-педагогічних досліджень
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Кримчак Л.Ю.
Психолого-педагогічний супровід як вид діяльності соціального педагога з адаптації учнів-сиріт до навчання
Ліфарєва Н.В.
Вторинна соціалізація людей похилого віку як соціально-педагогічна проблема
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Іонова О.М., Сінопальнікова Н.М.
Теоретичні питання підготовки майбутніх учителів до застосування інтегрованих форм організації навчального процесу початкової школи
НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Бессчетнова О.В., Фокин И.В., Шацков П.А.
Особенности применения методов сказкотерапии в социальной работе
Токарєва А.В.
Підготовка студентів до міжкультурної комунікації в контексті формування фахівців–медіаторів культур
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Goodman B.A.
English in a Ukrainian university: a lingua franca, not a lingua Frankenstein
Kamenskaya I.B., Kamensky A.I.
Аssessment criteria of future philologists’ lingua-stylistic competence
Михлик М.М., Михлик О.А.
О некоторых аспектах влияния развития информационных технологий на подготовку переводчика в сфере профессиональной коммуникации
М’ясоїд Г.І.
Робота з автентичним ненавчальним відеофільмом на занятті з ділової іноземної мови
Nadežda Stojković, Slađana Živković, Nataša Bakić-Mirić
Academic Presentations in English for Specific Purposes
УПРАВЛІНСЬКІ ТА ПЕДАГОГІКО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСВІТИ
Ткаченко Н.В.
Класифікація методологічних умов подолання педагогічної занедбаності у початковій школі
Дніпрова О.А.
Динаміка мотивації досягнення у навчанні студентів-психологів