Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology 

ЗМІСТ

ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ

Безуглий В.В., Грушка В.В.
Гейміфікація як сучасний тренд при вивченні географії в загальноосвітніх закладах. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-1

Lavrentieva O.O., Cunha M.N., Крупский О.П.
Partnership pedagogy amid current educational transformations. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-2

ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА В УМОВАХ ТУРБУЛЕНТНОСТІ: ОСВІТНІЙ ТА СОЦІАЛЬНИЙ АСПЕКТИ

Бикова В.О., Вошколуп Г.Ю., Олійник І.В.
Підготовка майбутніх психологів до застосування коучингових стратегій у консультуванні клієнтів. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-3

Гаркуша І.В., Дубінський С.В.
Ресоціалізація умовно засуджених підлітків: психосоціальний підхід із елементами коучингу. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-4

Потьомкіна Н.З., Большакова А.М., Білик О.М.
Концептуалізація програми соціально-психологічної підтримки ментального здоров'я суб'єктів освітнього процесу ЗВО. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-5

Синякова В.Б., Бохонкова Ю.О., Мінін М.О.
Формування резильєнтності молоді в умовах соціальної нестабільності та війни. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-6

ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Abasova S.H. qizi.
The innovative techniques in higher education process in Azerbaijan. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-7

Amelina S.M., Tarasenko R.O., Wahg H.
Integration of the latest methods based on scaffolding technology in the process of developing translators' soft skills. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-8

Bespalova N.V., Blynova N.M., Medynska S.I., Voloboieva A.O.
The content of foreign language training for non-linguistic students in higher education in the context of contemporary challenges. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-9

Волкова Н.П., Лебідь О.В., Лавніков О.Α.
Розвиток компетентності у здійсненні професійно-педагогічної комунікації докторів філософії з професійної освіти: концептуальні підходи, зміст, технологічний інструментарій. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-10

Holiver N.O., Kostina L.S.
Innovative practices of sustainable professional development of ESP teachers in the process of internationalization of education. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-11

Деревянчук О.В.
Концептуальна модель системного аналізу якості підготовки педагогів професійного навчання. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-12

Lovianova I.V., Kozachenko O.M., Krasnoshchok A.V.
Formation of key competencies of education seekers in conditions of blended learning. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-13

Lopes A., Tokarieva A.V., Chyzhykova I.V.
Implementing educational digital games into teacher-training programmes: a case-study based on German experience. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-14

Osadchyi V.V., Pavlenko M.P., Pavlenko L.V., Sysoiev O.V., Kruglyk V.S.
The impact of artificial intelligence on the development of predictive competence in modern specialists. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-15

Петренко Л.М.
Самооцінювання готовності викладачів до удосконалення викладання психолого-педагогічних дисциплін: актуальність досліджень для України. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-16

Rybalko L.M., Hulko T.Yu., Plachynda T.S., Kovalev A.O., Zukow W.
Pedagogical potential of resource-based teaching in promoting health-preserving educational contexts. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-17

НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Osadcha K.P., Osadcha M.V.
Experience of using the Perplexity Al-powered answering system for educational content generation. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-18

Павлига П.Д.
Шляхи використання хмарних сервісів для навчання бакалаврів з ІТ. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-19

Савченко Л.О., Саф'ян К.Ю.
Розробка та впровадження педагогічних проєктів з використанням креативних технологій. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-20

Top