ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Безуглий В.В., Грушка В.В.
Гейміфікація як сучасний тренд при вивченні географії в загальноосвітніх закладах. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-1
Lavrentieva O.O., Cunha M.N., Крупский О.П.
Partnership pedagogy amid current educational transformations. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-2
ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА В УМОВАХ ТУРБУЛЕНТНОСТІ: ОСВІТНІЙ ТА СОЦІАЛЬНИЙ АСПЕКТИ
Бикова В.О., Вошколуп Г.Ю., Олійник І.В.
Підготовка майбутніх психологів до застосування коучингових стратегій у консультуванні клієнтів. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-3
Гаркуша І.В., Дубінський С.В.
Ресоціалізація умовно засуджених підлітків: психосоціальний підхід із елементами коучингу. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-4
Потьомкіна Н.З., Большакова А.М., Білик О.М.
Концептуалізація програми соціально-психологічної підтримки ментального здоров'я суб'єктів освітнього процесу ЗВО. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-5
Синякова В.Б., Бохонкова Ю.О., Мінін М.О.
Формування резильєнтності молоді в умовах соціальної нестабільності та війни. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-6
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Abasova S.H. qizi.
The innovative techniques in higher education process in Azerbaijan. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-7
Amelina S.M., Tarasenko R.O., Wahg H.
Integration of the latest methods based on scaffolding technology in the process of developing translators' soft skills. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-8
Bespalova N.V., Blynova N.M., Medynska S.I., Voloboieva A.O.
The content of foreign language training for non-linguistic students in higher education in the context of contemporary challenges. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-9
Волкова Н.П., Лебідь О.В., Лавніков О.Α.
Розвиток компетентності у здійсненні професійно-педагогічної комунікації докторів філософії з професійної освіти: концептуальні підходи, зміст, технологічний інструментарій. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-10
Holiver N.O., Kostina L.S.
Innovative practices of sustainable professional development of ESP teachers in the process of internationalization of education. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-11
Деревянчук О.В.
Концептуальна модель системного аналізу якості підготовки педагогів професійного навчання. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-12
Lovianova I.V., Kozachenko O.M., Krasnoshchok A.V.
Formation of key competencies of education seekers in conditions of blended learning. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-13
Lopes A., Tokarieva A.V., Chyzhykova I.V.
Implementing educational digital games into teacher-training programmes: a case-study based on German experience. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-14
Osadchyi V.V., Pavlenko M.P., Pavlenko L.V., Sysoiev O.V., Kruglyk V.S.
The impact of artificial intelligence on the development of predictive competence in modern specialists. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-15
Петренко Л.М.
Самооцінювання готовності викладачів до удосконалення викладання психолого-педагогічних дисциплін: актуальність досліджень для України. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-16
Rybalko L.M., Hulko T.Yu., Plachynda T.S., Kovalev A.O., Zukow W.
Pedagogical potential of resource-based teaching in promoting health-preserving educational contexts. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-17
НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Osadcha K.P., Osadcha M.V.
Experience of using the Perplexity Al-powered answering system for educational content generation. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-18
Павлига П.Д.
Шляхи використання хмарних сервісів для навчання бакалаврів з ІТ. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-19
Савченко Л.О., Саф'ян К.Ю.
Розробка та впровадження педагогічних проєктів з використанням креативних технологій. DOI 10.32342/3041-2196-2025-1-29-20