ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТИ
Переворська О.І., Приходько Т.П., Кобзєва І.М.
Театралізоване мистецтво як засіб розвитку навичок міжособистісної взаємодії у школярів із розладами аутистичного спектру. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-1
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Волкова Н.П., Кожушко С.П., Онищенко М.Ю.
Самоосвіта викладача в умовах воєнного стану: з досвіду закладу вищої освіти. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-2
Гаркуша І.В., Дубінський С.В.
Роль масмедіа у соціалізації та життєвому благополуччі: теоретичний аналіз та психосоціальні аспекти. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-3
Dribas S.A., Semenov K.A.
Psychological factors of the formation of legal awareness of students of historical and medical education profiles. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-4
Красюк І.О.
Морально-етичний потенціал особистості майбутнього педагога – основа продуктивності його професійної підготовки. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-5
Мітченко К.В.
Характеристики психологічної зрілості як soft-skill сучасної особистості. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-6
Селюк В.М.
Формування корпоративної культури офіцерів: зарубіжний досвід. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-7
Шуба Л.В., Шуба В.О., Шуба В.В.
Особливості розвитку та застосування аеробіки в системі фізичного виховання. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-8
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Вошколуп Г.Ю.
Формування навчальної автономії студентів економічних спеціальностей засобами цифрових технологій. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-9
Гаврилюк Н.М.
Переваги та недоліки групової роботи студентів під час викладання іноземних мов в університеті. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-10
Дубовий З.С., Лакомова О.Й.
Контекстуальний підхід до вивчення вибіркової дисципліни «Теорія масової комунікації» бакалаврами педагогічних вишів (спеціальності «Географія» і «Музичне мистецтво»). DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-11
Кожушко С.П., Бойко Л.Г.
Проєктні технології навчання як засіб формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх фахівців у галузі туризму в умовах змішаного навчання. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-12
Олійник І.В.
Навчальна автономія як важлива передумова формування у майбутніх докторів філософії дослідницької компетентності в умовах аспірантури. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-13
Письменна О.М.
Організація самоосвітньої діяльності студентів медичних коледжів в умовах змішаного навчання. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-14
Сукач Т.М., Чуйков А.С., Бірюкова Т.В.
Прикладна спрямованість вивчення вищої математики здобувачами фахової передвищої освіти. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-15
НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Blynova N.M., Medynska S.I., Voloboieva A.O.
Didactic potential of YouTube channels for enhanced English language learning in non-linguistic programs. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-16
Вільховченко Н.П.
Використання проєктної роботи у викладанні англійської мови для студентів енергетичного сектору. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-17
Галус О.М., Крищук Б.С., Сівак Н.А.
Організаційно-педагогічні умови використання інформаційних технологій у змішаному навчанні майбутніх офіцерів. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-18
Павлович М.Г.
Використання інтерактивних технологій у підготовці майбутніх перекладачів як запорука успішної міжкультурної взаємодії. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-19
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Лаврентьєва О.О., Крупський О.П.
Теоретичні та методичні аспекти використання інформаційно-когнітивних технологій у підготовці фахівців транспортного профілю. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-20
Погорєлов М.Г., Прасол А.А.
Комп’ютерна візуалізація у викладанні загальнотехнічних дисциплін: теоретичні і практичні аспекти. DOI: 10.32342/2522-4115-2024-1-27-21